Sunday, June 26, 2011

end of 2nd year..alhamdulillah


salam wrt..=)

alhamdulillah2..23 jun 2011 hari tu aku dah berjaya sit exam final utk 2nd year..paper microbiology..syukur pada Allah dipermudahkan segala-galanya..risau jugak xdpt buat exam dgn baik sbb subject ni cam tough jugak..tp berbekalkan semangat x cepat mengalah aku berjaya jugak..alhamdulillah diberi kekuatan melalui kawan aku ika..ramai budak2 dalam kelas aku dapat aftomat (automatic mark) so yg exam dalam kelas berapa kerat je..yg perempuan juz aku n ika..xpela,tiada rezeki kami agaknya..mungkin rezeki kami di tempat lain..only He knows..
jzkk ika for helping me to go thru this final test..u're awesome..^^

malam tu plak sambut befday kak nat..befday kak nat 24 jun..tahun dirahsiakan..haha..hmm,,kak shazz buat carrot cake n aishah buat nasi dagang..alhamdulillah..semuanya sedap2 belaka..juz kak nat dah tau semuanya..dah x surprise..kak nat tertengok our plan kat fb kak shazz sbb mase tu kak nat nak guna laptop kak shazz..xpela,,kita hanya merancang,Allah yg menentukan segala2-galanya..gambar befday kak nat xde,,sbb lupe bwk kamera..huhu..

bz sungguh aku ni..malam 24 jun plak sambut befday ika..befday dia belum lg,,tp disebabkan befday die time bulan 8 ,so mase tu cuti..jd kitorg plan nak sambut sekarang..plan menjadi la..die x sangka langsung..besela kan mane nak tau org nak buat super advance birthday prank pada die..haha..so kitorg pun wat makan2 sikit...disebabkan ika suke ikan bakar..so we simply choose it as a main course..huhu..ade ikan bakar+special sauce made by blanche n farah..i juz bakar ikan guna oven je.ayam masak minangkabau made by awi,daging masak black pepper by azri n choc cake by aziz..mmg terbaik la makan2 kali ni..makanan semua sedap2..a little bit spicy tp layankan jela..skrg aku dah x boleh makan pedas sngt..pelik2..dulu klu x pedas mmg x sah klu makan..habislah,,dah la satu family kat msia tu makan pedas..mcm mne ni..anak org indon x makan pedas..=.='

so,aku xnak tulis panjang2 dah..let's picts story about ika's befday in advance celebration..


cake ni dihias oleh azri..not bad la..


ika terharu..siap nanges2 tu..first time sambut dgn kwn2..


girls 23 B




ika cut the <3..haha,..



ikan bakar special punye..



ayam masak minangkabau..^^




daging masak black pepper..



hadiah from azri..


p/s : sanah helwah to kak nat..may Allah bless u fiddunya wal akhirah..amin..to ika,although ur bithday is not coming yet,,but i'll always pray the best for u..may Allah put our hearts together till Jannah..amin..=)

No comments:

Post a Comment